بوسه@

ღ♥ღ!~چه حس خوبیه داشتنت~!ღ♥ღ

ღ♥ღمخاطب من، دنیای من استღ♥ღ

بوسه@

 

رسيــــد لــــب به لـــب و بوســـــه هاي نــــاب زديـــم

دو جـــــام بود كه با نيــــت شـــــراب زديــــم

 دو گـــل ، كه با عطـــش بوســـه هاي پـــي در پـــي

به روي پيرهـــن سرخشــــان گـــلاب زديم

 

 

نه از هــــوس ، كه ز جـــور زمانـــه! لـــب به شـــراب

اگر زديـــم براي دل خـــراب زديـــم

موذنـــا به اميـــد كه مي زنــــي فريــــاد ؟!

 

تو هم بخـــواب كه ما خـــويش را به خــواب زديـــم



مگـــرد بي سبب اي ناخـــدا كه غـــرق شده است

 

جـــزيــــره اي كه به ســـوداي آن بــه آب زديـــم


 

 

 

            

                

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

ذاکر
ساعت13:24---2 شهريور 1392
سلام چرا نمیشه رف توی چت روم؟
پاسخ:نمیدونم من امکانشو دارم شما نمیتونی بری توش؟؟؟


sherlock
ساعت13:12---11 مرداد 1392
سلام ... وبلاگ خوب با مطالب باحالی داری.... من هم یه وبلاگ دارم .... خوشحال می شم به من هم سری بزنی تا اگر دوست داشتی تبادل لینک کنیم ....

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:, ] [ 17:38 ] [ ღ♥ღناتگلیღ♥ღ ] [ ]